به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ این جلسه به ریاست معاون اجرایی برگزار گردید و کلیه پیام های شهروندان از زمان پیوند سامانه سجاد با سامانه گام مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
مهدی حسین زاده در بخشی از سخنان خود خاطرنشان کرد : جلب رضایتمندی شهروندان باید در بالاترین سطح در منطقه ۱۲ محقق گردد.
وی افزود: ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی باید به صورت مستمر و دقیق صورت پذیرد.
دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی منطقه ۱۲ نیز در بخش دیگری از این جلسه تصریح نمود: براساس دستور صریح شهردار محترم این منطقه هر هفته ارزیابی عملکرد معاونت ها ، ادارت و نواحی در خصوص کیفیت پاسخگویی به شهروندان گرامی انجام خواهد شد.
وحید هاشمی یادآور شد : جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و کار گروه پیگیری پیام های سامانه سجا پایان هر هفته برگزار می شود و ارزیابی ها به صورت بی واسطه به شهردار منطقه عرضه خواهد شد.



